T: 056 37 37 00

PVC ramen & deuren

Voordelen van S 9000

Innovatieve middendichting vrij combineerbaar

Het nieuwe GEALAN-systeem S 9000 combineert als combisysteem met een inbouwdiepte van 82,5 mm de kenmerken en voordelen van zowel midden- als aanslagdichting. De grote inbouwdiepte, zes profielkamers in het kozijn en de vleugels en tot drie doorlopende afdichtingsniveaus staan garant voor een uitstekende warmte-isolatie. Daardoor voldoen ramen zelfs aan de hoogste eisen.

Moderne middendichtingsgeometrie

De flexibele middendichting in de kozijnsponning draagt wezenlijk bij aan een betere warmte-isolatie. Tevens beschermt dit de beslagelementen tegen binnendringend vocht en zorgt het daardoor voor eenvoudiger openen, met name bij lage buitentemperaturen.

PVC raamprofiel S 9000

S 9000

Raamprofiel Gealan Juiste Afmeting
S 9000
  1. Geschikt voor de opname van drievoudige functionele beglazing tot 52 mm (STV® 54 mm) dikte.
  2. Smal aanzicht en designgerichte afschuining van 15°.
  3. Intelligent afdicht concept met tot drie afdichtingsniveaus.
  4. Geoptimaliseerd voor het gebruik van STV® om glas en vleugeloverslag droog te verlijmen.
  5. Heel goede warmte- en geluidsisolatie door een opbouw met 6 kamers en een grote inbouwdiepte bij kozijnen en vleugels.

PVC voordeur S 9000

Toekomstzeker over de gehele linie

Pvc Voordeur S9000 Juiste Afmetingen
Toekomstzeker over de gehele linie

Met een inbouwdiepte van 82,5 mm en de moderne 5-kamer technologie beschikt de nieuwe voordeur S 9000 over een uitstekende warmte-isolatie. Ook de stabiliteit van de nieuwe voordeur overtuigt. Een grote verstevigingskamer, de vorm volgende stalen versterkingen en passende hoekversterkingen dragen daar evenzeer aan bij als de vaste verbinding rond de drempel door het vastzetten van pvc- en aluminiumdelen op twee niveaus.

De voordeur S 9000 scoort ook door de systeemoplossing voor waterkering, die deurelementen niet alleen optisch opwaardeert. Deze zorgt tevens voor de beste bescherming tegen slagregen en een optimale dichtheid door borstelafdichtingen op meerdere niveaus rond de drempel.